Opcje serwisowe Polycom

Opcje serwisowe

Opcje serwisowe Polycom rozszerzają standardową obsługę serwisową urządzeń i oprogramowania.

Standardowa gwarancja na sprzęt wideokonferencyjny lub oprogramowanie firmy Polycom obejmuje wymianę uszkodzonych podzespołów przez okres 12 miesięcy od daty zakupu oraz 3-miesięczny dostęp do uaktualnień oprogramowania. W przypadku standardowej gwarancji czas oczekiwania na nowy lub naprawiony produkt może trwać w skrajnych przypadkach nawet 4 tygodnie. Opcje serwisowe Polycom rozszerzają standardową obsługę serwisową w następujący sposób:

1. Serwis Premier 1 roczny - obejmuje wymianę uszkodzonych części z priorytetową wysyłką w dniu zgłoszenia usterki, umożliwia korzystanie z najnowszych wersji oprogramowania oraz wsparcia technicznego producenta na przestrzeni 1 roku od daty zakupu.

1. Serwis Premier 3 letni - obejmuje wymianę uszkodzonych części z priorytetową wysyłką w dniu zgłoszenia usterki, umożliwia korzystanie z najnowszych wersji oprogramowania oraz wsparcia technicznego producenta na przestrzeni 3 lat od daty zakupu.

DrukujEmail

Realizacja: StudioAlfa.pl - Projektowanie stron Joomla! CMS

bursa escort eskisehir escort antalya escort mersin escort istanbul escort